20 юли 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

SF90 Stradale е първият хибрид на Ferrari. И е с 1000 конски сили!

Ferrari представи първия в историята си хибриден модел, който на всичкото отгоре се зарежда от контакта и е със задвижване на четирите колела. Сумарната мощност на SF90 Stradale е 1000 конски сили, което го прави и най-мощното "конче" в света, при това, с V8, а не с V12 двигател.

Новият хипермодел отбелязва 90-тата годишнина на Scuderia Ferrari, като ще се предлага във стандартна и спортна версия. Последната, наречена Assetto Fiorano, е със състезателно окачване и по-леко с 30 кг купе, както и с титаниева изпускателна система. Наличен е и карбонов спойлер, увеличаващ притискателната сила с близо 400 кг при скорост от 250 км/ч.

За задвижването на Ferrari SF90 Stradale се грижи комбинация от V8 турбодвигател и цели три електромотора. ДВГ-то постига максимална мощност от 780 конски сили, а останалите до 1000 се осигуряват от ел. двигателите. Един електромотор е разположен в задната част на болида, между V8 и скоростната кутия, като е зает от Формула 1 и се нарича MGUK (Motor Generator Unit Kinetic). Самата скоростна кутия е нова, 8-степенна, с двоен съединител.

Другите два електромотора са разположени на предната ос и по този начин SF90 Stradale става със задвижване на четирите колела. Самите електромотори се грижат за оптималното разпределение на тягата към всяко предно колело в завои, като системата се нарича RAC-e (Regolatore Assetto Curva Elettrico).

Цялата задвижваща комбинация позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за едва 2,5 секунди и от 0 до 200 км/ч за 6,7. Максималната скорост е 340 км/ч, а заради повишеното тегло на задвижващата система, купето е изработено от олекотени материали. Особено внимание е обърнато на аеродинамиката и на притискателните сили. Бензиновият двигател разполага с изцяло нова система за охлаждане.

Кабината на Ferrari SF90 Stradale е доста изтеглена напред, което инженерите обясняват с оптимизацията на аеродинамиката. И уверяват, че това разположение няма да е некомфортно за водача и пасажера.

Воланът също е изцяло нов, като бутоните по него са заменени от сензорни панели. Ново е и инструменталното табло, представляващо всъщност 16-инчов дисплей с висока резолюция.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.